Ik wens dat dit gecorrigeerd wordt naar bekabeld internet, gewoon met een ouderwets kabeltje naar de RJ45 aansluiting.
4 reacties
Auteur
mevr Siem
Datum
Ik kreeg net een reactie van de XS4all helpdesk hoe ik zelf het draadloze modem kan uitzetten en een kabeltje kan installeren. Om tijd te besparen ga ik het dan eerst maar zelf proberen en als de internetverbinding dan nog niet goed werkt, kom ik hierop terug. Er waren nl. ook problemen met de Internetverbinding.
Auteur
XS4ALL
Datum
Geachte heer/mevrouw Siem,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
Auteur
mevr Siem
Datum
KPN heeft contact met mij opgenomen en ik heb instructies gekregen hoe ik de klacht zelf kan oplossen. Dat ga ik eerst proberen; als het niet lukt, zou er een monteur langskomen.
Auteur
mevr Siem
Datum
Ik heb het probleem zelf kunnen oplossen, leve de zelfredzaamheid!
Uiteindelijke oplossing
Auteur
mevr Siem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over XS4ALL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.