Opgelost door XS4ALL: Bekabeld internet gevraagd, draadloos gekregen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 31344
Gebruiker
mevr Siem
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Mijn ouders van 81 en 82 jaar hadden specifiek om bekabeld internet gevraagd. Desondanks is er een draadloos modem geinstalleerd, een Fritz!Box, ik weet niet welk type. Wij willen echter géén draadloos internet, maar via een kabel.

De oplossing

Ik wens dat dit gecorrigeerd wordt naar bekabeld internet, gewoon met een ouderwets kabeltje naar de RJ45 aansluiting.

4 reacties

  1. Auteur
    mevr Siem
    Datum
    Ik kreeg net een reactie van de XS4all helpdesk hoe ik zelf het draadloze modem kan uitzetten en een kabeltje kan installeren. Om tijd te besparen ga ik het dan eerst maar zelf proberen en als de internetverbinding dan nog niet goed werkt, kom ik hierop terug. Er waren nl. ook problemen met de Internetverbinding.
  2. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Siem,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
  3. Auteur
    mevr Siem
    Datum
    KPN heeft contact met mij opgenomen en ik heb instructies gekregen hoe ik de klacht zelf kan oplossen. Dat ga ik eerst proberen; als het niet lukt, zou er een monteur langskomen.
  4. Auteur
    mevr Siem
    Datum
    Ik heb het probleem zelf kunnen oplossen, leve de zelfredzaamheid!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
mevr Siem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen