Opgelost door XS4ALL: Bekabeld internet gevraagd, draadloos gekregen

mevr Siem

Mijn ouders van 81 en 82 jaar hadden specifiek om bekabeld internet gevraagd. Desondanks is er een draadloos modem geinstalleerd, een Fritz!Box, ik weet niet welk type. Wij willen echter géén draadloos internet, maar via een kabel.

Ik wens dat dit gecorrigeerd wordt naar bekabeld internet, gewoon met een ouderwets kabeltje naar de RJ45 aansluiting.

mevr Siem
    Ik kreeg net een reactie van de XS4all helpdesk hoe ik zelf het draadloze modem kan uitzetten en een kabeltje kan installeren. Om tijd te besparen ga ik het dan eerst maar zelf proberen en als de internetverbinding dan nog niet goed werkt, kom ik hierop terug. Er waren nl. ook problemen met de Internetverbinding.
    XS4ALL
    Geachte heer/mevrouw Siem,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
    mevr Siem
    KPN heeft contact met mij opgenomen en ik heb instructies gekregen hoe ik de klacht zelf kan oplossen. Dat ga ik eerst proberen; als het niet lukt, zou er een monteur langskomen.
    mevr Siem
    Ik heb het probleem zelf kunnen oplossen, leve de zelfredzaamheid!

mevr Siem

Ook een klacht indienen over XS4ALL?