Klacht XS4ALL: betalen voor niet geleverde dienst

yabbas

Wij hebben op 16 december een contract aangegaan met XS4ALL. Dit abbonement zou gaan voor 40mb internet en televisie. Op de dag dat internet het deed zijn wij erachter gekomen dat wij niet 40 mb internet hebben waar wij voor moeten betalen maar nog minder als 50%. wij krijgen maar 17mb. Naar veel bellen met XS4All kwamen wij erachter dat er niet meer geleverd kan worden als 17mb. Dus wij wilden dan ook maar betalen voor 17mb het andere pakket. Dit was niet mogelijk. Om de 17 mb te houden moesten we wel betalen voor 40 mb. Toen we aangaven dat we dan geen gebruik willen maken van die diensten omdat ze niet het product kunnen leveren wat ze beloven was het niet mogelijk om het stop te zetten. Terwijl het toch echt pas op 16 december inging en wij dus nog geen gebruik hadden gemaakt van hun diensten. Inmiddels hebben wij ook alle spullen terug gestuurd naar XS4ALL omdat wij niet gaan betalen voor iets wat we niet krijgen. meer krijg ik niet op deze pagina kan wel doorgaan

Wij willen dat het contract beeindigt word. omdat ze niet kunnen leveren wat er op contract staat. De kosten die betaalt moeten worden terug nemen omdat er geen gebruik van is gemaakt., omdat er direct op dag van oplevering is gebelt met een klacht. Dat ze voortaan eerlijk zijn over diensten die ze kunnen leveren. geen toezegging geven voor iets wat niet mogelijk is.

XS4ALL
    Geachte heer Abbas,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
    yabbas
    Wij wachten dan nog af op de reactie. Nu nog niets opgelost
    XS4ALL
    Geachte heer Abbas, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    yabbas
    We wachten op het telefoontje. We hebben ook nog geen schriftelijke reactie gehad op onze brief
    XS4ALL
    Geachte heer Abbas,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    ik wacht nog steeds op telefoontje ik heb nog niks gehoord van XS4ALL
    XS4ALL
    Geachte heer Abbas, De behandelaar van deze reactie zal navraag doen bij XS4all en binnenkort weer contact met u opnemen.

Ook een klacht indienen over XS4ALL?