Klacht XS4ALL: communicatie is een drama

Klachtnummer
# 422026
Gebruiker
rody
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik probeer al een maand een afspraak te maken voor mijn internet aansluiting op de zaak ..
iedereen verteld wat anders en beloven alles maar komen niks na.
heb al 2 verschillende fritsboxen opgestuurd gekregen ...een hotspot zonder kaartje ....week later nog geen kaartje ... en zo kan ik echt nog wel 10 dingen noemen die verkeerd zijn gegaan ....en het ergste is ...nog steeds geen internet .... en geen excuses ...

De oplossing

dat ze er iets aan gaan doen ....maar alleen maar uitstel en excuses verzinnen

2 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    XS4ALL
  2. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    XS4ALL

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen