Opgelost door XS4ALL: Defecte modem / geen verbinding

schipper. w

Afgelopen zaterdag jongstleden (7-2-15) merkte ik en mijn vriendin dat we geen internet, tv en telefonie meer hadden. We keken naar het modem en er brandde geen enkel lampje meer, waarna de nodige rituelen gedaan om te kijken om nog wat leven in het apparaat te krijgen. Niks mocht baten en vervolgens xs4all gebeld. Zij (uiteraard) betreurde de situatie en bestelde een nieuwe modem bij de leverancier, aangezien het weekend was moesten we helaas wachten tot die volgende dinsdag (10-2-15). Ondertussen hadden we helemaal niks, geen internet, tv en geen bellen en dit is niet van deze tijd, dus wij in discussie met degene aan de andere kant van de lijn of hier iets voor geregeld kon worden (noodmodem, dongle, telefoon doorschakelen e.d.) maar niks was mogelijk. voor telefonie werd uiteindelijk gezegd dat ze de inkomende gesprekken door konden schakelen naar een mobiel nummer maar dit zou niet kosteloos zijn... Wij hebben nog vele minuten gebeld zonder resultaat.

Achteraf bleek die zaterdag al dat de leverancier de modems niet eens konden leveren maar dit was niet aan ons verteld (schijn hoog houden, valse informatie) Wij als klant zouden hier geen of zo min mogelijk last van moeten hebben. Uiteindelijk hebben ze onze inkomende oproepen kosteloos doorgeschakeld maar dit neemt niet weg dat we torenhoge kosten maken met onze prepaid omdat we zo lang moeten emmeren met xs4all. Ze hebben ons hier gedeeltelijk voor gecompenseerd door ons tv abonement deze maand gratis te doen (twv 15,-), onze kosten zijn vele malen hoger. Wij willen dan ook meer gecompenseerd zien en de kosteloze doorschakeling moet verlengd worden totdat wij weer een modem hebben. Ook willen wij niet betalen voor een dienst die we niet krijgen totdat het weer in orde is. (onbekend wanneer dit zou zijn)

XS4ALL
    Geachte Schipper,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
    schipper. w
    Wij hadden ook via facebook de klacht openstaan en via facebook zijn wij benaderd door een zeer welwillende en bekwame man die direct in actie kwam en die zelfde dag nog voor een vervanging heeft gezorgd en compensatie. Enige jammere is de eerste lijn helpdesk die niks wouden doen. Desalniettemin naar behoren opgelost

schipper. w

Ook een klacht indienen over XS4ALL?