Klacht XS4ALL: Door storingen data mifi op.

Klachtnummer
# 286006
Gebruiker
yBruin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In verband met 2 storingen heb ik deze week mijn mifi gebruikt. Echter, de mifi bundel is nu opgebruikt. Ik heb gebeld of ik data terug kon krijgrn maar dat is niet mogelijk.

De oplossing

De verbruikte data op de storingsdagen terugkrijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte mevrouw De Bruin-Pouw,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen