Klacht XS4ALL: Er is iets GOED mis bij XS4all !!!!!!

DeBozeWolf

Verschrikkelijk gefrustreerd schrijf ik deze klacht aangaande de oplevering van een extra bellen + internet pakket.

Aanvraag 28 november en na oplevering op 30 december jl. kan ik nog steeds NIET inkomende gesprekken ontvangen. Guidion monteur gebeld met jullie TD. 8 januari pas!!! grrrrrr.......... 8 Januari gebeld met klantenservice. Meneer deBozeWolf U hoeft u zich NIET druk te maken komt allemaal vandaag in orde. 18.15 nog steeds niets. Wederom iemand aan de lijn. Komt er een nieuwe verassing. Meneer het wordt 13 januari en daar kunnen we NIETS aan doen.
Waarom heeft XS4all na een maand voorbereiding daarna nog 14 dagen nodig alvorens ik inkomende gesprekken kan ontvangen? Dat kan toch niet waar zijn in deze moderne tijd???

Ik loop klanten mis omdat ik nu al 10 dagen geen telefoontje kan ontvangen!!
(ik kan niet alles kwijt in 1000 tekens maar dan moeten jullie maar in het klachtencentrum kijken!)

XS4all, hoe gaan jullie mij vandaag aansluiten op jullie telefoondienst want 13 januari is voor mij onacceptabel? Heb KPN (TD 2-3 lijns) gebeld en wisten mij te vertellen dat er NIETS en dan ook NIETS in de weg staat de portering op 8 januari te laten plaatsvinden.
Wie moet er bij jullie een schop onder zijn hol hebben want mijn inziens is er iets GOED mis bij jullie. Ik heb nu spijt als haren op mijn hoofd dat ik jullie als provider heb gekozen terwijl jullie dan (zogenaamd) goed staan aangeschreven. Het geeft me verschrikkelijk veel frustratie en kost me enorm veel geld en kostbare tijd van alle mogelijke opdrachten die ik nu misloop.
Ik ben benieuwd hoe lang het nu weer gaat duren alvorens jullie gaan reageren ?

XS4ALL
    Geachte heer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
    DeBozeWolf
    13 januari kon ik EINDELIJK gebeld worden waardoor het leek of alles in orde zou zijn. XS4all had immers ook al de brief verzonden dat alles was opgeleverd. Helaas moest ikzelf constateren dat de lijnsnelheid nog 8/1 was ipv de bestelde 40/4 (VDSL) lijn. Ook daar is door XS4all een fout gemaakt en moet ik wederom 2-3 weken wachten alvorens ze dat weer in orde kunnen maken. Heb je er geen verstand van denk je omdat internet werkt dat alles in orde is maar gelukkig weet ik beter.
    XS4ALL
    Geachte heer De Wolf,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT