Klacht XS4ALL: extra maand opzegtermijn na einde contract??

Klachtnummer
# 391107
Gebruiker
Riku
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bij het opzeggen van mijn 1 jarig contract wordt mij verteld dat de einddatum nog een maand langer doorloopt, ondanks dat ik 1,5 maand voor het aflopen van mijn contract opzeg. De man van de klantenservice zegt dat het normaal is dat je pas per de datum van het einde van het contract kan opzeggen en dat er dan 1 maand opzegtermijn is. Einde contract is 30 okt en XS4all zegt dat het contract moet doorlopen tot 30 nov.
Bij het volhouden van van mij door te zeggen dat ik daarmee niet akkoord ga en vasthou aan het jaarcontract met als einddatum 30 okt zegt de man, na mij enige tijd in de wacht te hebben gezet, dat het akkoord is. Ik heb sterk het gevoel dat er onjuistheden worden verkondigd om zo nog een maand extra af te troggelen.
Tevens had ik meerdere keren moeten aangeven dat ik niet in kan gaan op een verbeterde aanbieding van XS4ALL. Op het laatst stelde de man mij voor om die goede deal voor iemand anders die ik ken af te sluiten......
Al met al een zeer onprettig en belazerd gevoel overgehouden van dit gesprek. Ik had ook het gevoel dat de man op het einde lichtelijk geïrriteerd was dat hij mij geen product kon slijten.

De oplossing

Ik wil een terugkoppeling over deze benadering en kenbaar maken aan andere mensen dat dit wordt gedaan.

2 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    XS4ALL
  2. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw,

    Van uw contactpersoon hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Zou u de afhandeling van de klacht willen beoordelen? U kunt daarvoor één van de vier smileys gebruiken.

    Alvast bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    XS4ALL

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen