Klacht XS4ALL: Factuur betaling voor niet geleverde diensten
Details
De klacht
Er is in juni een storing opgetreden in het internet en telefoon verkeer.Internet beperkt en telefoon werkte niet. In de periode van 4 weken geregeld contact gehad maar er kwam geen oplossing. Ze zouden de klacht bij KPN neer leggen om de lijn te controleren. Nu belt de KPN anoniem, en ik neem geen anonieme telefoontjes aan( mobiel).
Tot dat ik alles-spuug zat was en ik een andere provider had gevonden. Heb ik weer contact gehad met xs4all en de KPN en ik heb toen gezegd dat het voor mij niet meer hoefde want dat xs4all eruit ging.
Maar ze sturen wel een factuur over deze periode, die ik weiger te betalen. In een dialoog met hun, aangaande de factuur, staat alles in een pad stelling. Ik heb voorgesteld om een derde van de factuur te betalen, en dan de boel te vergeten daar wilde ze ook niet aan. Het factuur bedrag is 62,92€. En ze zeggen dat ik ook geen factuur kan sturen voor de geleden schade.
De oplossing
Kwijtschelding factuur of maar eenderde te betalen 21.--€ i.pv. 62.92€De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.