Klacht XS4ALL: Factuur betaling voor niet geleverde diensten

Kuenjak

Er is in juni een storing opgetreden in het internet en telefoon verkeer.
Internet beperkt en telefoon werkte niet. In de periode van 4 weken geregeld contact gehad maar er kwam geen oplossing. Ze zouden de klacht bij KPN neer leggen om de lijn te controleren. Nu belt de KPN anoniem, en ik neem geen anonieme telefoontjes aan( mobiel).
Tot dat ik alles-spuug zat was en ik een andere provider had gevonden. Heb ik weer contact gehad met xs4all en de KPN en ik heb toen gezegd dat het voor mij niet meer hoefde want dat xs4all eruit ging.
Maar ze sturen wel een factuur over deze periode, die ik weiger te betalen. In een dialoog met hun, aangaande de factuur, staat alles in een pad stelling. Ik heb voorgesteld om een derde van de factuur te betalen, en dan de boel te vergeten daar wilde ze ook niet aan. Het factuur bedrag is 62,92€. En ze zeggen dat ik ook geen factuur kan sturen voor de geleden schade.

Kwijtschelding factuur of maar eenderde te betalen 21.--€ i.pv. 62.92€

XS4ALL
    Geachte heer/mervouw Kuenen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
    XS4ALL
    Geachte heer/mervouw Kuenen, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    De behandelaar verzoekt u om rechtstreeks telefonisch contact met haar op te nemen. Zij is direct bereikbaar via telefoonnummer
    070-343 23 35.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    XS4ALL
    Geachte heer/mervouw Kuenen, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
    Kuenjak
    Prima afgehandeld precies zoals ik het voorstelde.

Ook een klacht indienen over XS4ALL?