Klacht XS4ALL: Failure in providing the service

Klachtnummer
# 339813
Gebruiker
caTTz
Datum
2 reacties

Details

De klacht

They totally failed in providing the service for 4 months.
I have had 6 appointments with their technician where I did not show up or call to cancel in advance.
I've been charged for 3 months, even the service was not active
When I finally decided to cancel my order, they tell me I can not cancel because I have signed a contract with them

De oplossing

* Help canceling my contract

2 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Dear Mr./Mrs. Davila Freire,

    KPN has received your complaint and will contact you soon regarding the resolution of your complaint.

    Yours sincerely ( in name off XS4ALL),

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dear Mr. Davila Freire,

    Your complaint case manager has informed us that your complaint has been resolved. Therefore we have changed the status on the website of Klachtenkompas. Could you confirm that your complaint has been resolved?
    Thank you in advance.

    Yours sincerely,
    KPN Klantenreacties CMT ( in name off XS4LL)

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen