Opgelost door XS4ALL: Garantie deugt niet

hansesser

Nog geen 2 jaar geleden is mijn vader in een seniorenwoning klant geworden bij XS4ALL die zelf een bedrijf heeft gestuurd die de installatie in het huis heeft aangelegd en daarvoor de nodige apparatuur gemonteerd, onder anderen een Wlan modem. Gezien er problemen waren met het leveren van een vast signaal is er besloten om over te stappen naar KPN, problemen waren toen ook opgelost.

Nu is er deze week een storing geweest waardoor de modem niet meer functioneert. Hoe dan ook (in het modem boekje staat er een 3-jaars garantie vermelding) beweerd XS4ALL die de modem heeft geleverd en gefactureerd dat de garantie van 2 jaar (!!!) bijna verlopen is en dat wij daarom bij DEVOLO ons moeten melden omdat het hier om een fabrieksgarantie gaat.

Ik ben gisteren een kleine 4 uur langs van kastje naar muur gestuurd en op schandalige wijze afgewezen, ik moet het zelf oplossen. Ik bespaar u het verslag van een hele vervelende middag maar er is nog steeds niet ondernomen om dit op te lossen.

Ik vind de behandeling ver onder pijl. Ik heb het gevoel (en dat is mij ook min of meer duidelijk gemaakt door de klantenservice) dat er geen hulp wordt geboden omdat mijn vader geen klant meer is. Ten eerste is hij dat niet meer omdat er geen fatsoenlijke diensten geleverd konden worden maar dat ter zijde ben ik van mening dat dit helemaal los staat van apparatuur wat geleverd, gefactureerd en betaald is en welke binnen de garantie periode niet meer functioneert. Dit apparaat dient onmiddellijk vervangen te worden.

XS4ALL
    Geachte heer Esser,

KPN Klantenreacties CMT
    hansesser
    Klacht is na melding door XS4ALL serieus in behandeling genomen en zeer goed (en snel) opgelost.

hansesser

Ook een klacht indienen over XS4ALL?