Klacht XS4ALL: Geen 24 uurs storingsnummer bereikbaar

Klachtnummer
# 330253
Gebruiker
M.A.W. de Jong
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Buiten daguren is geen enkel persoon bij xs4all bereikbaar voor doorgeven van technische storingen. Na constateren van een storing moet je wachten tot de volgende dag 08.00 uur en dan hopen dat je iemand aan de lijn krijgt om de storing door te kunnen geven.

De oplossing

Een 24/7 storingsnummer beschikbaar stellen zoals elke fatsoenlijke dienstverlener heeft.

2 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Jong,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)
  2. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw De Jong,

    Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van XS4ALL, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.


    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen