Klacht XS4ALL: Geen internet en geen oplossing.

Klachtnummer
# 302973
Gebruiker
adsnel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Monteur heeft Modem vervangen en ticket niet gesloten, hier door kon internet verbinding niet opgeleverd worden. En helaas kon men geen andere monteur sturen, omdat de lopende ticket niet was afgemeld door de vorige monteur.
Monteur was onbereikbaar, we werden van kastje naar de muur gestuurd.
Steeds gebeld en tot heden geen oplossing.
Eerste volgende beschikbare monteur was de volgende dag om 14:30 uur.

De oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer Snel,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Snel,

    De behandelaar van deze reactie van XS4ALL heeft u een definitief aanbod gedaan en is in afwachting op uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)

Ook een klacht indienen over XS4ALL?