Klacht XS4ALL: Geen internet

036glasv

14/2 al 4 weken geen internet meer, iets met de glasvezelkabel. Selecta/Reggefiber komen al 4 weken afspraken niet na. Vandaag wederom geen oplossing! Verantwoording word door betrokken partijen iedere x doorgeschoven. Wij als consument zijn een speelbal geworden en zwaar gedupeerd door betrokken partijen

Een oplossing en correcte communicatie vwb de te nemen stappen.
Wachten........ as donderdag 8 weken geen internet en tv. Xs4all en KPN moeten Reggefiber en Selecta erop aanspreken waarom in deze kwestie vanaf 17/1 Gefaald word!!! Vlgns laatste kontakt met Xs4all vrijdag jl. kan het nog wel 6 a 7 weken gaan duren. Wat kun je dan als consument nog doen??

XS4ALL
    Geachte heer/mevrouw Denton,

KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    036glasv
    Beste KPN, waar blijven jullie met het kontakt op nemen?
    As donderdag zitten wij op 5 weken geen internet! Er word pas zaterdag weer gegraven.....
    036glasv
    De graafploeg is nu inmiddels 5x hier geweest. Nu is de beschadiging gelocaliseerd. Zij mogen er echter niets aan doen omdat het de “hoofdkabel” betreft. De 6e week zonder internet en tv is ingegaan. De locatie van de storing is al vanaf week1 van de storing bekend. Een passende compensatie zoals vermeld in een email is nu al niet meer relevant. Reparatie en klantenservice is blijkbaar niet in het belang van noch xs4all, noch van kpn.
    036glasv
    Vanochtend heeft Selecta gegraven om er na 5 weken achter te komen dat de hoofdkabel beschadigd is. Ze zijn weer vertrokken......daar moet een ander bedrijf voor langs komen.
    Maandag maar weer zelf kontakt leggen met div bedrijven zoals Xs4all, wordt vervolgd
    036glasv
    Je begrijpt het al, en weer een week verder.......nog steeds geen internet!
    Gisteren is blijkbaar de hoofdkabel gelast maar wij hebben geen verbinding. Vandaag zelf maar weer gebeld, ja we maken een nieuwe afspraak v volgende week. Nee niet acceptabel dus zijn er nu weer mannetjes. Die kunnen niks vinden??
    Word vervolgd

Ook een klacht indienen over XS4ALL?