Klacht XS4ALL: Geen internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 293332
Gebruiker
Ikkec10
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Al weken geen internet, van het kastje naar de muur gestuurd constant..
Mobile hotspot gekregen, als sorry..
Met 1g erbij...wat heb je daar aan, niks dus.
Beloofd dat ik er 5g bij kreeg..
Niks gebeurt...met 5g kom je tegenwoordig ook niet ver mee, toch?.
Nu moet ik tot de 28ste wachten, omdat de kpn iets moet komen aan sluiten, kost me weer een vrije dag dus...

Gewenste oplossing

Geboden oplossing
Xs4all heeft het probleem opgelost wat ze uiteindelijk al weken terug hadden kunnen doen! Helaas is de kpn nog steeds stand vast. En laten je gewoon barsten. Een bedrijf van niks dus. Ja rekeningen sturen, daar zijn ze goed in. Maar goed, we wachten maar weer tot de 23 maart. Want ze zijn bij de kpn bang dat ze het koud krijgen. Tot snel weer op deze form (Ben ik bang).
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Leeuwen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)
  2. Auteur
    Ikkec10
    Datum
    Er werd inderdaad gebeld...
    Kpn zei: er word aan gewerkt!.
    Zo ver was ik dus Al, voor ik een klacht indiende op deze form.
    Helaas niks vernomen nog van xs4all.
    Nu zit ik dus heel het weekend en tot de 28ste feb. Zonder internet.
    Maar ze sturen wel een rekening, dat ik deze maand maar weer eens 45euro moet betalen.
    Lekker snel verdiend, ook hier heb ik het over gehad of ik dat moet betalen? Waarop ik nog steeds geen antwoord heb gehad van xs4all.
    Men data van men telefoon vliegt er doorheen zo.
    En niemand schijnt het te interesseren.
    Dat ze op zen minst genoeg data geven voor men mobile hotspot! Geen 5g waar niemand wat aan heeft als je wilt internetten tot de 28ste.
    En dan is het nog maar de vraag of het gaat werken.
  3. Auteur
    Ikkec10
    Datum
    En dan nog: zit al meer dan 20jaar bij KPN mobile.
    En meer dan 10jaar bij xs4all.
    En dan word je zo afgeschoven.
  4. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Leeuwen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL )

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen