Opgelost door XS4ALL: geen internet

MarkH

Mijn moeder zat vast in de buitenland door corona, Nou doet haar telefonie-internet niet. Hun antwoord, ze moet maar even bellen. Sinds xs4all van kpn is zijn ze sterk achteruitgegaan, en van personeel die je te woord staat zoals PS, schandaalig

dat mijn bejaarde moeder tv kijkt en kan telefoneren

MarkH
    Mijn moeder heeft 2 maanden lang geen internet zo te zien gehad, en wel betaald, en nu willen ze haar niet helpen. Waarom
    Beste Sonny,
    Het probleem is dat zij 74 is en geen mobiel wenst, immers voor haar is het een pandora's box. Vorige keer dat dit gebeurde hebben zij een monteur gestuurd. Ik weet ook niet hoe dit anders verholpen kan worden sinds ik in Belgie ben. En met onze lockdown is het ook moeilijk om te verplaatsen, dus ik vroeg me af of u niet iemand naar mijn moeder kan sturen. U collega zij iets van kortsluiting, wat vreemd is sinds de gebouw er nog steeds staat. Het is niet netjes als mijn moeder via mij via twitter eerst wel werdt geholpen, en vandaag ineens niet. Ik dacht vooral met corona dat men bereikbaar is juist belangrijk is, maar uw collega PS vind het blijkbaar het tegenovergestelde, en vooral omdat het hier om een fragiele bejaarde gaat.
    mvg
    mark
    mvg Mark
    MarkH
    Mijn moeder is helemaal alleen, en ik kan haar uit Belgie niet helpen. Mijn moeder vertrouwt helaas niet de buren zo goed. Mijn email is mpharberts@protonmail.ch
    MarkH
    Het is vandaag verholpen door de monteur met een nieuwe fritzbox. Mijn moeder is zeer gelukkig dat zij weer online is en dat zij haar shows op tv kan kijken en met de buitenwereld kan praten via de telefoon. Ik wil de heer SK bedanken voor de snelle reactie voor deze probleem

MarkH
een nieuwe fritzbox en de monteur die het ging instaleren sinds mijn moeder van 74 helaas technisch analfabeet is en alle techniek en electronica een soort pandora box vindt.

Ook een klacht indienen over XS4ALL?