Klacht XS4ALL: geen internettoegang

henkien

sinds 16 januari is er bij mij een nieuwe fritzbox geplaatst (door een professioneel) en kan ik niet meer ongecompliceerd op het internet komen; na opstarten pc kan ik nog wel de zeer warme fritzbox stekker uit het stopcontact halen en er weer in steken, maar dat is lastig; klantenservice bereiken is moeilijk en de keren dat het lukte nemen "we" steeds de settings door en moet ik een bolletje van links naar rechts aanklikken of omgekeerd. Afsluiten en weer opstarten van pc, wel verbinding met fritzboz doch geen internet. helaas heb ik besloten de automatische incasso te weigeren, in de hoop dat u nu eens met contact zoekt ipv dat ik zo lang aan de lijn moet hangen.
relatie 515545
ineke altink

een xs4all monteur thuis

XS4ALL
    Geachte mevrouw Antink,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
    henkien
    ben heel blij met uw vlotte reactie; xs4all zal met mij contact opnemen, maar dat is dus afwachten geblazen; m.i. is de klacht dus niet afgehandeld, ik heb reeds heel veel tijd in 'afwachten' bij xs4all zitten. mvg.
    henkien
    Wachtende op het "contactopnemen" van xs4all, kreeg ik een dreigbrief dat ik wel eerst moest betalen; vind dit geen contact opnemen, maar omdat de klant toch vaak aan het kortste eind trekt heb ik maar betaald.
    henkien
    ben langzamerhand ten einde raad, ajb xs4all, bied mij hulp!
    henkien
    vandaag gebeld vanuit den haag, dat alles hen spijt, maar ik meldde dat ik midden in een verbouwing zit en dat mijn laptop ergens opgeslagen ligt, 'mag' haagse nummer in februari zelf bellen.

henkien

Ook een klacht indienen over XS4ALL?