Klacht XS4ALL: Geen leverende lijn

Klachtnummer
# 191757
Gebruiker
Nicole
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste xs4all

Ik heb 30 september telefonisch een abonnement bij jullie afgesloten en toen vertelde jullie ons dat er gewoon geleverd kon worden er is een monteur geweest 11-10-2016 en toen bleek alles te werken echter daarna zijn er problemen gekomen en was ons moden zeker 13 tot 16x opzoek naar een nieuwe lijn om contact mee te maken. Op 13-10-2016 heb ik weer gebeld ik wilde opzeggen maar ik was buiten de 14 dagen opzeg termijn.
Nu is er van de week weer een monteur geweest en die heet geconcludeerd dat er niet geleverd kon worden ik ben gebeld door de klantenservice en die hebben mij verzocht om en mail naar de klachten afdeling te sturen zodat ik kosteloos mijn abonnement kan opzeggen omdat ik geen diensten geleverd heb gekregen van xs4all.

Ik hoor hier graag meer over
Mvg familie bax
Relatienummer :1465755

De oplossing

Kostenloos opzegging abbonemeten ivm niet kunnen leveren van diensten

2 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte mevrouw Bax,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

  2. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte mevrouw Bax,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)

Ook een klacht indienen over XS4ALL?