Klacht XS4ALL: Geen reactie (pro actief of reactief) na 2,5 dagen uitval

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 385298
Gebruiker
R. Groenenberg
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vrijdag 26 juli krijg ik een sms dat er een storing is en ik geen gebruik kan maken van zowel internet en televisie. Zaterdag 27 juli om 8:00 krijg ik een SMS dat het probleem is opgelost. Ik ga aan de slag echter het blijkt dat het probleem nog steeds bestaat. Helpdesk gebeld. Zij geven aan dat de SMS niet verzonden had mogen worden. Op de vraag: "Wanneer is de storing verholpen" kan de medewerker geen antwoord geven, maar ik zou een SMS krijgen als het zover was. Op zondag 28 juli om 15:00, na meerdere malen proberen blijkt alles weer te werken. Er is geen sms berichtje van XS4ALL (beste internetprovider) gestuurd en komt ook niet. Tweede punt waar ik me over verbaas is dat inmiddels bijna een maand later XS4ALL niks van zich laat horen. Ik heb maar liefst 2,5 dagen eruit gelegen en had op zijn minst een excuusmail of iets dergelijks verwacht

Gewenste oplossing

De belofte van beste internetprovider waarmaken (dus ook hun customer service)
Geboden oplossing
Het ging mij niet om een vergoeding. Ik vind het jammer dat XS4ALL zich profileert als beste internetprovider en ik dit niet terugzie in de customer service. Ik verwacht bij een (lange) uitval dat XS4ALL pro actief naar haar klanten communiceert en zeker excuses aanbiedt voor de uitval. In dat opzicht kunnen ze wat leren van Ziggo
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Beste heer/mevrouw ,

    XS4ALL heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    XS4ALL

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen