Klacht XS4ALL: Geen reactie (pro actief of reactief) na 2,5 dagen uitval
Details
Klacht
Vrijdag 26 juli krijg ik een sms dat er een storing is en ik geen gebruik kan maken van zowel internet en televisie. Zaterdag 27 juli om 8:00 krijg ik een SMS dat het probleem is opgelost. Ik ga aan de slag echter het blijkt dat het probleem nog steeds bestaat. Helpdesk gebeld. Zij geven aan dat de SMS niet verzonden had mogen worden. Op de vraag: "Wanneer is de storing verholpen" kan de medewerker geen antwoord geven, maar ik zou een SMS krijgen als het zover was. Op zondag 28 juli om 15:00, na meerdere malen proberen blijkt alles weer te werken. Er is geen sms berichtje van XS4ALL (beste internetprovider) gestuurd en komt ook niet. Tweede punt waar ik me over verbaas is dat inmiddels bijna een maand later XS4ALL niks van zich laat horen. Ik heb maar liefst 2,5 dagen eruit gelegen en had op zijn minst een excuusmail of iets dergelijks verwachtGewenste oplossing
De belofte van beste internetprovider waarmaken (dus ook hun customer service)- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.