Opgelost door XS4ALL: Geen recht op spotify?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 267275
Gebruiker
Joris
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Geen recht op spotify? Dat is wat de website zei van XS4ALL. Ik heb een Smart abbonnement met TV, Internet en Telefonie. Daarnaast gebruik ik ook nog digitenne als extra met wat extra meer betaling voor de huur van de ontvanger.
De website geeft aan dat nieuwe klanten die internet of Fibre Extra met XS4ALL hebbenm, Spotify Premium helemaal gratis krijgen!
het Smart abonnement valt hier ook onder. Waarom kan ik geen account aanvragen want ik heb toch ook al jaren lang een smart abbo?
Geldt dit alleen voor nieuwe abonnementen en krijgen bestaande klanten dus een kat in de zak? Indien dat laatste begrijp ik dat loyale klanten dus eigenlijk afgestraft worden voor het klant zijn en kan ik maar beter ergens anders kijken?

De oplossing

Gelijke behandeling ik betaal immers het zelfde als een nieuwe klant toch?

2 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer Ammerlaan,


    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)


  2. Auteur
    Joris
    Datum
    Netjes gebeld door XS4ALL en blijkbaar had ik er inderdaad wel degelijk recht op. Dit is aangepast en inmiddels kan ik heerlijk muziek luisteren. Bedankt XS4ALL voor de snelle afhandeling!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joris
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen