Opgelost door XS4ALL: Geen recht op spotify?

Joris

Geen recht op spotify? Dat is wat de website zei van XS4ALL. Ik heb een Smart abbonnement met TV, Internet en Telefonie. Daarnaast gebruik ik ook nog digitenne als extra met wat extra meer betaling voor de huur van de ontvanger.
De website geeft aan dat nieuwe klanten die internet of Fibre Extra met XS4ALL hebbenm, Spotify Premium helemaal gratis krijgen!
het Smart abonnement valt hier ook onder. Waarom kan ik geen account aanvragen want ik heb toch ook al jaren lang een smart abbo?
Geldt dit alleen voor nieuwe abonnementen en krijgen bestaande klanten dus een kat in de zak? Indien dat laatste begrijp ik dat loyale klanten dus eigenlijk afgestraft worden voor het klant zijn en kan ik maar beter ergens anders kijken?

Gelijke behandeling ik betaal immers het zelfde als een nieuwe klant toch?

XS4ALL
    Geachte heer Ammerlaan,

KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)

Joris
    Netjes gebeld door XS4ALL en blijkbaar had ik er inderdaad wel degelijk recht op. Dit is aangepast en inmiddels kan ik heerlijk muziek luisteren. Bedankt XS4ALL voor de snelle afhandeling!

Joris

Ook een klacht indienen over XS4ALL?