Klacht XS4ALL: geen stabiel internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 46005
Gebruiker
Davidkeuvelaar
Datum
7 reacties

Details

De klacht

In 3 maanden tijd 3 modems en 2 TV ontvangers verder en 5 monteurs verder geen internet maar wel TV en geen internet en telefonie!!!!! En xs4all reageert nergens op.

De oplossing

Gewoon dat alles stabiel is en de komende 6 mnd alles gratis

7 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer Keuvelaar,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
  2. Auteur
    Davidkeuvelaar
    Datum
    Ik zit nu zonder internet en telefonie en KPN is hier al 3 keer geweest
  3. Auteur
    Davidkeuvelaar
    Datum
    KPN heeft gebeld en gezet dat xs4all contact gaat opnemen nog steeds geen internet en telefonie. Gaat lekker bij xs4all. Dus niet volgens het modem ben ik online sinds 1970 . het is momenteel zo erg dat ik gewoon zit te denken om naar de concurrent te gaan.
  4. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer Keuvelaar, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Davidkeuvelaar
    Datum
    En we wachten nog steeds
  6. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer Keuvelaar, De behandelaar van deze reactie heeft de collega's van XS4all verzocht actie te ondernemen. Zodra zij een terugkoppeling heeft, neemt zij weer contact met u op.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
  7. Auteur
    Davidkeuvelaar
    Datum
    Alles opgezet bij xs4all want er komt maar geen oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Davidkeuvelaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry