Opgelost door XS4ALL: geen wijzigingen meer na opzegging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 69357
Gebruiker
Jeroenbecker
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb begin juni mijn abonnement (internet, bellen en TV) opgezegd per 1-8-2014. Vanwege de minimale looptijd (tot 18-8-2014) moet de ik nog wel standaardabonnementskosten over deze periode betalen. Hier ben ik volkomen mee eens.

Ik heb daarnaast geprobeerd mijn extra TV-pakketten per direct proberen op te zeggen, maar dat kon niet vanwege mijn lopende bestelling (opzegging). Ook via de helpdesk bleek dit niet te kunnen. Hierdoor heb ik ongewild extra kosten gehad voor TV-abonnementen die per maand opzegbaar zouden moeten zijn.

Verder blijkt dat ik de nota voor de komende periode ook alle kosten in rekening gebracht heb gekregen en volgens de helpdesk dan wellicht nog een creditnota krijg,

Ik heb mijn abonnement ruim op tijd opgezegd. De medewekers van Xs4all vertelden dat door "het systeem" helaas tussentijdse wijzigingen niet mogelijk zijn.

De oplossing

Een duidelijke toezegging dat de teveel in rekening gebrachte kosten over de periode van 1-8-2014 tot 18-8-2014 terug zullen worden gestort en een (gedeeltelijke) teruggave van kosten voor de extra TV-pakketten die tussentijds niet meer opgezegd konden worden.

2 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer Becker,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
  2. Auteur
    Jeroenbecker
    Datum
    Ik ben gebeld door een mevrouw van KPN en deze heeft de klacht direct afgehandeld. Dit naar volle tevredenheid.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeroenbecker
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen