Opgelost door XS4ALL: geld afgeboekt

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 108738
Gebruiker
angelica
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik had mij aangemeld bij XS4ALL alles in 1 maar ik vond de prijs te hoog te duur voor wat zei bieden hebben en ik heb na 3 weken opgezegd en nu wordt er zonder mijn toestemming 69,99 van mijn rekening afgeschreven en ik heb totaal niets geleverd gekregen en dat wil ik nu ook helemaal niet meer hoor er is geen redelijke grondslag voor deze afschrijving en ik kan mij totaal niet verenigen met deze beslissing.

De oplossing

ik wil niets betalen want er is niets geleverd

2 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer Wegman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
  2. Auteur
    angelica
    Datum
    Mijn Probleem met XS4ALL is naar alle TEVREDENHEID OPGELOST DANK U WEL HENRI WEGMAN

Uiteindelijke oplossing

Auteur
angelica
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen