Klacht XS4ALL: glasvezel werkt niet, aansluiting duurt 2-3 weken, geen tussenoplossing

Klachtnummer
# 16849
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 30 november constateert de Guidion-monteur in opdracht van xs4all dat de aansluiting glasvezel het niet doet. Prognose: duurt 2 werkdagen. Op 4 december blijkt opeens dat het twee tot drie weken gaat duren. Reden: xs4all zet het door naar KPN, die naar Reggie Fiber, en iedereen neemt een paar dagen de tijd. Ik heb een bedrijf en dit kostmij omzet: ik heb geen telefoon, tv, radio, internet. De door xs4all beloofde dongels zijn op. Dag mevrouw, tot ziens. Inmiddels heb ik zelf een dongel gekocht (80 euro), 50 euro verbeld naar xs4all via mobiel, omdat ik van afdeling naar afdeling wordt doorverbonden en overal in de wacht wordt gezet.
Xs4all, voor de goede service.

De oplossing

Een dongel van xs4all, vergoeding van mijn gemaakte kosten

1 reactie

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte mevrouw Geijskes,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen