Klacht XS4ALL: hoe komen we van xs4all als provider af?

rv utrecht

ik heb net de klacht omschreven en die is nu verdwenen, ok
internet bijzonder traag, nooit verbetering, internet tv valt vaak weg, wifi waardeloos ,geen verbetering tov vorige provider die 50 euro per maand minder kost en een bijzonder onaardige, lees afwezige hulp / helpdesk op eerdere klachten, we kijken tv op 3g van de telefoon Ik zou willen dat ik een foto kon plaatsen van de dilettante manier waarop ons modem is aangelegd
xs4all, kpn, dit is zo niet ok

eh, dat we internet hebben, dat wifi het doet en dat we het journaal kunnen kijken? we zouden het meest blij zijn met het onmiddelijk beeindigen van ons abonnement met xs4all, alle vertrouwen is verdwenen

XS4ALL
    Geachte heer/mevrouw Verberne,

KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)
    XS4ALL
    Geachte heer Verberne,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Ook heeft de behandelaar van XS4ALL u een e-mail gestuurd, met het verzoek contact op te nemen.

KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)

Ook een klacht indienen over XS4ALL?