Opgelost door XS4ALL: Ik wil met terugwerkende kracht mijn onterecht betaalde bedrag terug

J.M. Markink

Heb net een medewerker van XS4ALL aan de telefoon gehad en ik kook!!!!
Ik ben allen paar maand bezig om mijn abonnement aangepast te krijgen. Ze bellen me hierover niet terug en nu moet ik daar oor betalen. Kennelijk zijn de eerder gevoerde gesprekken niet vastgelegd en kunnen ze ‘helaas’ niets voor me beteken. Wat een k-zooi. Zij bellen mij niet terug.... ik zit met de kosten.
Ik betaal voor een dienst die gratis geleverd wordt en nu ligt het ineens aan mij!!!!! Wat ontzettend klantONvriendelijk!!!

Ik wil vanaf juni 2017 mijn onterecht betaalde bedrag terug, maar dat kan ineens niet meer omdat het niet te herleiden is. In juni zou ik hierover teruggebeld worden. Ik wordt overdag gebeld en geef een paar keer aan dat ik savonds gebeld wil worden maar niemand belt. En nu zeggen jullie dat er niets vast ligt. Nee, natuurlijk niet... OMDAT JULLIE MIJ NIET TERUGBELLEN!!!!!
Ben echt vreselijk boos.

XS4ALL
    Geachte heer/mevrouw Markink,

KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)
    J.M. Markink
    Ik heb zojuist een medewerker van XS4ALL aan de telefoon gehad, waarin werd geregeerd op mijn ingediende klacht.
    Ik moet zeggen dat ik de manier waarop de klacht werd opgepakt enorm waardeer. Ik voel dat er serieus naar gekeken is en het is naar mijn tevredenheid opgelost. Bedankt XS4AAL!

J.M. Markink
Ik krijg een deel van het door mij betaalde bedrag teurg. Daar ben ik tevreden mee.

Ook een klacht indienen over XS4ALL?