Opgelost door XS4ALL: Ik wil met terugwerkende kracht mijn onterecht betaalde bedrag terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 287668
Gebruiker
J.M. Markink
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb net een medewerker van XS4ALL aan de telefoon gehad en ik kook!!!!
Ik ben allen paar maand bezig om mijn abonnement aangepast te krijgen. Ze bellen me hierover niet terug en nu moet ik daar oor betalen. Kennelijk zijn de eerder gevoerde gesprekken niet vastgelegd en kunnen ze ‘helaas’ niets voor me beteken. Wat een k-zooi. Zij bellen mij niet terug.... ik zit met de kosten.
Ik betaal voor een dienst die gratis geleverd wordt en nu ligt het ineens aan mij!!!!! Wat ontzettend klantONvriendelijk!!!

De oplossing

Ik wil vanaf juni 2017 mijn onterecht betaalde bedrag terug, maar dat kan ineens niet meer omdat het niet te herleiden is. In juni zou ik hierover teruggebeld worden. Ik wordt overdag gebeld en geef een paar keer aan dat ik savonds gebeld wil worden maar niemand belt. En nu zeggen jullie dat er niets vast ligt. Nee, natuurlijk niet... OMDAT JULLIE MIJ NIET TERUGBELLEN!!!!!
Ben echt vreselijk boos.

2 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Markink,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)
  2. Auteur
    J.M. Markink
    Datum
    Ik heb zojuist een medewerker van XS4ALL aan de telefoon gehad, waarin werd geregeerd op mijn ingediende klacht.
    Ik moet zeggen dat ik de manier waarop de klacht werd opgepakt enorm waardeer. Ik voel dat er serieus naar gekeken is en het is naar mijn tevredenheid opgelost. Bedankt XS4AAL!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.M. Markink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik krijg een deel van het door mij betaalde bedrag teurg. Daar ben ik tevreden mee.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen