Klacht XS4ALL: In maart is tv over glasvezel aangesloten. Er waren HD-zenders beloofd die tot op de dag van vandaag nog niet beschikbaar zijn.
Details
Klacht
In maart is glasvezel-tv geïnstalleerd. De 1ste monteur stelde een administratieve fout vast en maakte op de dag van installatie een 'call' aan bij XS4ALL (= melding naar KPN). Na niets meer te horen heb ik contact opgenomen. De 'call' was verloren gegaan (net als de 2de). Ik zal u het gedetailleerde verhaal besparen en me beperken tot een samenvatting (het gedetailleerde verhaal heeft XS4ALL al):Er is 2x een monteur langs geweest om 2x dezelfde zaken te controleren, ondanks mijn melding dat deze zaken al gecontroleerd waren (dit werd telkens bevestigd door de monteurs). Ik heb inmiddels enkele HD-zenders (vreemd, vond ook de monteur), maar nog lang niet allemaal. Bovendien werken de devolo's niet naar behoren en moet ik nu bijbetalen voor een splitter.
Mijn belangrijkste klachten:
- Geen initiatief bij XS4ALL (ik wordt gemaild om terug te bellen)
- Niet alle HD-zenders
- Devolo's werken niet naar behoren
- Extra kosten om basis functionaliteit te laten werken
Gewenste oplossing
Optie 1: Fix de boel. Ik wil, zoals overeengekomen toen we met elkaar in zee gingen, alle beloofde zenders kunnen bekijken, zonder dat ik kabels over de gang moet laten lopen (alternatief voor devolo).Optie 2: ontbind het contract met onmiddellijke ingang, zodat ik weer terug kan keren naar UPC.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.