Klacht XS4ALL: In maart is tv over glasvezel aangesloten. Er waren HD-zenders beloofd die tot op de dag van vandaag nog niet beschikbaar zijn.

Anoniem

In maart is glasvezel-tv geïnstalleerd. De 1ste monteur stelde een administratieve fout vast en maakte op de dag van installatie een 'call' aan bij XS4ALL (= melding naar KPN). Na niets meer te horen heb ik contact opgenomen. De 'call' was verloren gegaan (net als de 2de). Ik zal u het gedetailleerde verhaal besparen en me beperken tot een samenvatting (het gedetailleerde verhaal heeft XS4ALL al):

Er is 2x een monteur langs geweest om 2x dezelfde zaken te controleren, ondanks mijn melding dat deze zaken al gecontroleerd waren (dit werd telkens bevestigd door de monteurs). Ik heb inmiddels enkele HD-zenders (vreemd, vond ook de monteur), maar nog lang niet allemaal. Bovendien werken de devolo's niet naar behoren en moet ik nu bijbetalen voor een splitter.

Mijn belangrijkste klachten:
- Geen initiatief bij XS4ALL (ik wordt gemaild om terug te bellen)
- Niet alle HD-zenders
- Devolo's werken niet naar behoren
- Extra kosten om basis functionaliteit te laten werken

Optie 1: Fix de boel. Ik wil, zoals overeengekomen toen we met elkaar in zee gingen, alle beloofde zenders kunnen bekijken, zonder dat ik kabels over de gang moet laten lopen (alternatief voor devolo).

Optie 2: ontbind het contract met onmiddellijke ingang, zodat ik weer terug kan keren naar UPC.

XS4ALL
    Geachte heer Hira Sing,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    De vijf werkdagen zijn voorbij. Ik ben inderdaad gebeld. Door KPN, niet door XS4ALL. KPN informeerde me dat ze mijn klacht ook zullen monitoren en dat ze contact met XS4ALL zouden opnemen. Van XS4ALL heb ik nog niets vernoem na deze melding. Tot nu toe ben ik dus wel gehoord, maar helaas nog niet geholpen.
    XS4ALL
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT namens XS4all

Ook een klacht indienen over XS4ALL?