Klacht XS4ALL: Instabiele AVM FritzBox 7581

# 302051
Argyotoxus

Een aantal maanden geleden vertelden een medewerker van XS4ALL dat mijn huidige 500M,bit glasvezel unit vervangen moest worden door een 1 G/bit unit. Ook moest mijn goedwerkende FriitzBox 7490 vervangen worden door de 7581. Hierna begon de ellende wegavallende Wi-Fi, telefoongesprekken die steeds wegvallen. Ik heb alle kanalen uitgeprobeerd en ook de automatische instellingen maar geen goed resultaat. Als oud ICT er met 43 jaar ervaring weet ik genoeg. Ik heb spijt dat ik meer dan 20 vrienden, kennissen en famielie heb aanbevolen. Heb een repeater van XS4ALL ontvangen maar deze versterkte de problemen alleen maar. Ook bij Tweakers kwam dit modem niet goed uit de test.
Heb vernomen dat het met een DSL en een ADSL aansluiting wel goed werkt. Dat zegt nog niets over Wi-Fi en uitvallende telefoongesprekken.

Mijn oude FritzBox 7490 of de nieuwere FritzBox 7590 terug.

XS4ALL
    Geachte heer/mevrouw Stein,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over XS4ALL?