Klacht XS4ALL: Instabiele AVM FritzBox 7581

Klachtnummer
# 302051
Gebruiker
Argyotoxus
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Een aantal maanden geleden vertelden een medewerker van XS4ALL dat mijn huidige 500M,bit glasvezel unit vervangen moest worden door een 1 G/bit unit. Ook moest mijn goedwerkende FriitzBox 7490 vervangen worden door de 7581. Hierna begon de ellende wegavallende Wi-Fi, telefoongesprekken die steeds wegvallen. Ik heb alle kanalen uitgeprobeerd en ook de automatische instellingen maar geen goed resultaat. Als oud ICT er met 43 jaar ervaring weet ik genoeg. Ik heb spijt dat ik meer dan 20 vrienden, kennissen en famielie heb aanbevolen. Heb een repeater van XS4ALL ontvangen maar deze versterkte de problemen alleen maar. Ook bij Tweakers kwam dit modem niet goed uit de test.
Heb vernomen dat het met een DSL en een ADSL aansluiting wel goed werkt. Dat zegt nog niets over Wi-Fi en uitvallende telefoongesprekken.

De oplossing

Mijn oude FritzBox 7490 of de nieuwere FritzBox 7590 terug.

1 reactie

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Stein,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen