Opgelost door XS4ALL: internetverbinding blijkt weg te zijn bij thuiskomst

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 47478
Gebruiker
Philips campagne - Uitpakweken
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Gisterenavond werkte alles nog prima.
Vandaag is het DSL signaal weg.

Gebeld en allerlei zaken uitgesloten totdat ik even weg moest (kabeltje verwisseld, modem gewisseld, etC. )
Medewerker geeft aan dat een collega mij om 21.00 uur zou terugbellen, wat naar nu blijkt niet is nagekomen. Resultaat :geen Internet en geen telefoon ...

De oplossing

Per direct een oplossing en een oorzaak.
Indien nu niet mogelijk, niet de klant met het probleem laten zitten ....

7 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van den Borne,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
  2. Auteur
    Philips campagne - Uitpakweken
    Datum
    Klacht is verholpen, bleek een probleem in het netwerk van KPN te zijn. Na 4 dagen telefonisch onbereikbaar te zijn geweest en geen internet te hebben gehad kan ik (eindelijk) weer normaal gebruik maken van deze diensten. Daarnaast heb ik ook nog een snipperdag voor mijn werk in moeten leveren omdat er een monteur moest komen.
    Alles bij elkaar veel ergernis.
    Krijg vervolgens een afwimpel telefoontje van KPN of het probleem opgelost XS4ALL zou dan nog contact opnemen. Niet dus ....
  3. Auteur
    Philips campagne - Uitpakweken
    Datum
    Uiteindelijk dus geen enkele terugkoppeling op mijn klacht, geen coulance danwel tegemoetkoming aan de geleden schade.
    Ik wacht nog altijd op een reactie .....
  4. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van den Borne, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Binnenkort zal zij/hij het weer proberen.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Philips campagne - Uitpakweken
    Datum
    Bovenstaande reactie is niet waar.
    Ik ben gebeld zowel door KPN als XS4ALL.
    Klinkklare onzin dus ...Klacht is nog altijd niet naar tevredenheid opgelost door XS4ALL.
    Ik zou door de klantenservice tevens nog benaderd worden tav een tegemoetkoming voor de geleden schade.
    In tegenstelling laat men niets meer van zich horen .....
  6. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van den Borne, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  7. Auteur
    Philips campagne - Uitpakweken
    Datum
    Klacht is afgehandeld 19-2

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Philips campagne - Uitpakweken
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen