Opgelost door XS4ALL: Kan modem niet installeren heb hulp aan huis nodig van monteur XS4ALL

Voorhoeve2

Mijn Fritzbox 7581 werkt niet goed meer: internet valt vele malen per dag weg, en de vaste telefoon doet het niet meer. Dit is geconstateerd door 4 helpdeskmedewerkers van XS4ALL. Die hebben online getracht van alles te resetten. Reuze vriendelijk en aardig. Hielp alleen geen klap.
Ik heb al meer dan een maand geen vaste telefonie meer, en internet dat telkens uit blijft vallen.
Uren heb ik met XS4ALL aan de telefoon gezeten, in de wacht gestaan, KPN-monteurs aan de telefoon gehad………….wat een zootje.
Ze hebben me een nieuwe Fritzbox toegestuurd. Met de aanbieding dat online een monteur samen met mij deze kan installeren en de andere aangesloten apparaten ook kan herinstalleren.
Helaas gaat dat bij mij niet lukken daar ik dit soort dingen niet meer kan.
Dat heb ik diverse malen verteld.
En elke keer krijg ik weer het aanbod om het telefonisch te doen. DAT LUKT MIJ NIET.
Stuur een monteur langs, zoals dat voorheen gebeurde.
Mij is verteld dat dat nog maanden (!!!) kan duren ‘in verband met Corona’.
Hoe kan het dan dat een andere klant op 22 april wel deze hulp aan huis heeft gehad?
XS4ALL: stuur een monteur langs die alles installeert. En graag zo snel mogelijk, dan kan ik mijn vaste telefoon gebruiken en normaal internetten. Dat waarvoor ik dik betaal!

Ik wil dat XS4ALL een goede monteur (van XS4ALL en niet KPN) stuurt die het nieuwe modem en alle apparaten die eraan hangen installeert

Voorhoeve2
    .....ter aanvulling: vanmorgen zou tussen 8 uur en 10 uur een monteur langskomen. Dat had een monteur van KPN afgelopen vrijdag beloofd na mijn verhaal aangehoord te hebben.
    Om 8 uur zat ik klaar.
    Om 9.00 wordt er opgebeld op mijn mobiel: een monteur die mij telefonisch wilde helpen met het modem installeren "en de monteur voor de tv komt nog". Ik wederom verteld dat het telefonisch helpen niet gaat werken. Ik zou teruggebeld worden. Niet dus.

Voorhoeve2
    Ik ben al meer dan 25 jaar klant van XS4ALL. Nog nooit zo'n rommeltje meegemaakt.
    XS4ALL
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

XS4ALL
    Bedankt voor de reactie.
    Morgenochtend om 10.00 heb ik wederom een telefonische afspraak met een helpdeskmedewerker.
    Wanneer komt de XS4ALL-monteur?
    Voorhoeve2
    XS4ALL-monteur, nee, van KPN (hopelijk heeft hij de juiste cursus gevolgd) komt 3 juni bij mij om het nieuwe modem én alle aangesloten apparatuur aan te sluiten. Ik heb degene van XS4ALL die dit geregeld heeft laten weten dat ik de klacht pas afsluit als alles geregeld is. Dus én alles werkend laten zijn, én de compensatie van al dat gedoe: maand geen vaste telefoon, en >14 uur met XS4ALL zinloos aan de mobiele telefoon gezeten.
    Opgelost!
    Nieuwe modem is geïnstalleerd, een kastje moest ook nog vervangen worden, dect-telefoons aangesloten, de rest ook.
    Zorgvuldig werk is er geleverd.
    Zó ken ik XS4ALL weer!

Voorhoeve2
Alles is zorgvuldig geïnstalleerd en gecontroleerd. Zó ken ik XS4ALL weer!

Ook een klacht indienen over XS4ALL?