Opgelost door XS4ALL: Klapperlijn vanaf maart

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 140136
Gebruiker
K
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ben vanaf maart 2015 klant geworden de reden weinig storing en als er al een storing zou zijn zou het internet intact blijven. Ik dzcht dat heb ik nodig voor mijn zoontje met een beperking na meerdere malen gebeld te hebben en na meerdere oplossingen is het probleem nu pas op 23 november opgelost. Ik wil een schadeclaim indienen wat mijn zoontje betreft iedere keer dat de lijn klappert soms wel 100 x in een maand schiet mijn zoontje in de stress. Daarbij wil ik mijn abbonentsgeld terug vanaf maart ben er achtervgekomen dat ke niet hoeft te betalen voor dingen die niet na behoren funcioneren. Om maar te zwijgen iver het onbeschoft gedrag van de medewerkers van xs 4all.

De oplossing

Schadeclaim betreft mijn zoontje en abbonemrntsgeld van maart tot november terug

2 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte mevrouw Louazna,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS)
  2. Auteur
    K
    Datum
    Op een nette manier afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen