Klacht XS4ALL: laten zitten tijdens verhuizing geen oplossing gerichte organisatie

Klachtnummer
# 382824
Gebruiker
T h e o
Datum
2 reacties

Details

De klacht

drie maal heeft xs4all me laten zitten met de overgang na een verhuizing. ze zullen steeds terug bellen zitten er volgens hen boven op maar zit al drie weken zonder internet tv en bellen. ben inmiddels overgestapt naar Ziggo. totaal geen excuses of een of andere compensatie. ze schijnen goed gewaardeerd te worden maar van mij krijgen ze een dikke nul.


De oplossing

excuses en een compensatie

2 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ,

    XS4ALL heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    XS4ALL
  2. Auteur
    T h e o
    Datum
    Binnenkort?

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen