Klacht XS4ALL: Minder dan helft van wat beloofd wordt, maar volle mep betalen.

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 340828
Gebruiker
vivango
Datum
3 reacties

Details

De klacht

We betalen voor 50mbps down en 5 mbps up, maar ontvangen
18mbps down en 2.3 mbps up. Ook betalen we voor 2 hd ontvangers terwijl die haperen zelfs nu ze allebei in sd stand zijn omdat de dataverbinding zo laag is.

Ondanks dat we al lid zijn sinds 1993 als een van de eerste leden. Lijkt niet zo, maar dat komt dat ze ons abonnement technisch niet mee konden nemen in de verhuizing dus moesten wij opnieuw lid worden gemaakt.

We willen het abonnementsbedrag verlaagd zien.

De oplossing

Abonnementskosten verlagen naar wat er geboden wordt (minder dan 50% van bijbehorend snelheid waar voor betaald wordt)

3 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ivangorodsky,


    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)
  2. Auteur
    vivango
    Datum
    Ik heb nog niks ontvangen?
  3. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Ivangorodsky,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vivango
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen