Klacht XS4ALL: Misleiding door op de website andere informatie te zetten dan achteraf telefonisch te geven.

Klachtnummer
# 390958
Gebruiker
W.C.A. van Dam
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had internet bij Xs4All en digitenne bij KPN.
Over digitenne was ik niet tevreden.
Xs4All heeft op de website een actie staan bij alle abonnementen Internet + televisie
6 maanden gratis internet + chromecast + wifirepeater.
Ik heb dat nieuwe pakket bij Xs4All besteld en digitenne bij KPN opgezegd.
Monteur heeft de boel prima aangesloten.
Toen ik vroeg naar de chromecast en de wifirepeater zei hij mij dat ik me moest wenden tot de klantenservice van Xs4All. Ik heb dat gedaan en kreeg toen te horen dat deze actie alleen geldt voor 'nieuwe klanten'. Dat staat echter nergens op de website, integendeel, er staat 'bij alle abonnementen '6 maanden gratis TV + chromecast + wifirepeater'. Xs4All blijft volharden in deze (m.i.) misleiding en weigert de chromecast en wifirepeater te leveren.
Wat moet ik doen?

De oplossing

Zich houden aan de informatie op de website en chromecast en wifirepeater leveren.

2 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    XS4ALL
  2. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Beste heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    XS4ALL

Ook een klacht indienen over XS4ALL?