Klacht XS4ALL: Niet nakomen van afspraken

XS4ALL versus UPC

In mei 2013 ben ik overgestapt naar Xs4all, dit heb ik online gedaan vanwege een mooie aanbieding. Online heb ik aangevinkt dat ik van de overstapservice van Xs4all en een monteur gebruik wou maken. Abonnement zou 1 juli ingaan en op 10 jui heb ik toch maar eens gebeld omdat er al geld was geincasseerd en er een kastje bezorgd was maar nog steeds niets gehoord over een monteur. Op 17 juli is dan toch alles gemonteerd en heb ik ook een creditnota voor de eerste 17 dagen ontvangen.
Im augustus is er door UPC (oude provider) nog een incasso gedaan die ik heb terug laten draaien en dit telefonisch doorgegeven aan Xs4all, ze zouden UPC wel gaan benaderen.
In afwachting van een afrekening van UPC, kreeg ik daarna een aanmaning van BOS incassobureau voor UPC, weer gebeld met Xs4all en ook met UPC, halve dag aan de telefoon gehangen en weer zou Xs4all erachter aan gaan! Ik heb nu een laatste aanmaning voor bijna 400 euro voor UPC............

Ik wil niet dubbel betalen voor eenmalige afname, ik zou graag van de aanmaningen af willen en eventueel een afrekening van UPC ontvangen, maar niet voor 400 euro, ik wens dat Xs4all de kosten voor zijn kiezen neemt.

XS4ALL
    Geachte mevrouw Sengers,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)