Klacht XS4ALL: niet transperant over storingen

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 282708
Gebruiker
renekoopal
Datum
3 reacties

Details

De klacht

internet storing kan gebeuren maar waarom niet even op de pagina van de site met storingen zetten.

nu kom ik erachter na het bellen en na een m.i. te lang keuzemenu de postcode door te geven hij was dus bekend waarom niet even doorgeven

De oplossing

alle storingen op de site niet een te rooskleurig beeld geven van de stabiliteit om marketing afdeling tevreden te houden

3 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer Koopal,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)
  2. Auteur
    renekoopal
    Datum
    Nog steeds geen reactie ontvangen
  3. Auteur
    renekoopal
    Datum

Uiteindelijke oplossing

Auteur
renekoopal
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terug gebeld met medeling dat men er niets in toekomst aan wil doen omdat storing te klein was. Vriendelijke maar toch de medeling dat men niets wil doen Mijn suggestie om de klacht dan ten minste dan na postcode check op website zou in omweging worden genomen. Mijninziens is XS4ALL best een goede provider maar niet meer met kop en schouders boven de rest uit.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen