Klacht XS4ALL: Onaanvaardbare prijsverhoging van 14,75%

Klachtnummer
# 168923
Gebruiker
TT
Datum
1 reactie

Details

De klacht

1 juli a.s. verplichte omzetting van mijn huidige Internet Basis naar Internet Compact, met als prijskaartje een verhoging van 4.50 euro (van 30.50 naar 35 euro).

Zo'n forse prijsverhoging zonder enige verbetering in de snelheid van de verbinding, ervaar ik op zijn minst als pijnlijk. Overweeg daarom snel op zoek te gaan naar een andere provider.

Omdat ik in het buitengebied woon is de huidige internetverbinding zeer traag. Om dit probleem op te lossen wil ik zo snel mogelijk(nu niet beschikbaar voor deze locatie volgens de XS4all-Helplijn)) een 4G-modum aanschaffen.

Conclusie: voorlopig ben ik 12 x 4.50 euro = 54 euro per jaar meer kwijt aan internet en het enige wat ik er voor terug krijg is meer gratis F-secure paketten (die ik niet nodig heb).

De oplossing

Oude klanten (ik ben al zeer lang klant) een overgangsregeling bieden en niet in 1 x confronteren met een 15% prijsverhoging.

1 reactie

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4ALL)

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen