Opgelost door XS4ALL: onbehoorlijke tariefverhoging van het bellen in in binnenland naar vaste nummers.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 112584
Gebruiker
P. van der Molen
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Het tarief was € 0,0305 per minuut. Xs4all heeft dit tarief verhoogd met meer dan 200% naar € 0,10 per minuut.
Natuurlijk is de veel minder gebruikte tarieven naar mobiel verlaagd, maar service nummers zijn juist weer van gratis naar € 0,10 per minuut gegaan.
Waarom verlaagd Xs4all zich tot het zogenaamde "marktconformiteit" door de tarieven onevenredig te verhogen?? Is Xs4all nog steeds de nummer 1 van de providers??
Met dergelijke acties betwijfel ik dat ter zeerste.!
Ik hoor graag de reactie van zowel de consumentenbond als van Xs4all.
bvd.
P.vd Molen

De oplossing

Herbezinning van onevenredige tariefsverhoging.

4 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van der Molen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    P. van der Molen
    Datum
    Beste Xs4all,
    Ik ben vandaag gebeld door de KPN, Mevr Dihal, 070-3432102, met de mededeling dat mijn klacht naar Xs4all was doorgezet en dat xs4all binnen twee werkdagen contact met mij opneemt.
    Dat is blijkbaar uw voorlopige reactie!
    Ik ben in afwachting van uw telefoontje.
    Overigens mag u mij ook mobiel bellen!. Het nummer is u bekend!.
    groet,
    P vd Molen
  3. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van der Molen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
  4. Auteur
    P. van der Molen
    Datum
    Ondanks dat er al direct met xs4all gecommuniceerd was is de klacht pas serieus behandeld nadat de klachtencompas was ingeschakeld. Blijft het feit dat er een >200% tariefsverhoging is doorgevoerd. Huidige oplossing is een lapmiddel en niet structureel.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. van der Molen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen