Opgelost door XS4ALL: Onbeschofte klantenservice en ambtelijk bedrijf

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 136617
Gebruiker
MGR
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na ontvangst van het installatiepakket kwam ik erachter dat er geen dongen/internet stick standaard bij het pakket zat. Product is niet leverbaar voor mij omdat ik nog niet aangesloten ben. Daarbij werd tot 2x toe de hoorn er gewoon opgelegd door de medewerkers (zonder dat ik onbeschoft ben geweest) De laatste keer omdat de dame in kwestie niets meer met mijn vraag kon en zij mij niet verder wilde helpen. Mooie verhalen ten spijt dat XS4ALL verder gaat dan de rest.... Wanneer systemen "zeggen" dat het niet kan schiet iedereen in een kramp achter de telefoon en worden de mooie beloftes van XS4ALL ineens met voeten geschreden. Ze gaan inderdaad ver.... met onbeschofte en ambetelijke behandeling van klanten. Ik ben overgestapt naar XS4ALL omdat ik af wilde van hun moederbedrijf welke ambtelijk is. Daarnaast is het mij nog nooit overkomen dat de hoorn door een klantenservice medewerker erop is gegooid. Bij XS4ALL al bij de eerste 2x.

De oplossing

Ik wil dat de hele bestelling word geannuleerd! Ik snap dat ze mij willen houden aan mijn bedenktijd maar de levering van de zaken heeft pas plaats gevonden. Wanneer ik hun eigen site lees dan staat daar duidelijk vermeld dat wanneer er ook zaken geleverd worden bij de diensten, een consument wederom 14 dagen heeft om de zaak te annuleren. 3 weken zou het duren voordat ik aangesloten zou zijn. Lekker makkelijk om dan na 5 weken te roepen dat ik eraan vast zit zonder dat ik ooit iets van XS4ALL heb mogen ontvangen. Wanneer ze sneller zouden zijn geweest dan (en dat wordt beloofd op hun site bij aanvraag) dan had ik ruim binnen de door hun gestelde termijn zijn gebleven. Rare manier van klantbinding eerlijk gezegd.
Kortom: Ik wil nimmer meer iets met XS4ALL te maken hebben en wens dat ook dat zij hun marketing campagne dan ook nu maar eens waar gaan maken en dat zij echt ver gaan voor een klant en doen wat zij vragen: ANNULEREN DIE AANVRAAG!

2 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer De Gruijl,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
  2. Auteur
    MGR
    Datum
    Zeer nette afhandeling van mijn klacht. Ervaring in deze is dat XS4ALL mijn klacht zeer serieus heeft genomen en ook de tijd en energie erin heeft gestoken om deze naar tevredenheid op te lossen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MGR
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen