Klacht XS4ALL: Onduidelijke niet kloppende factuur van Xs4all

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 135666
Gebruiker
gerardweert
Datum
5 reacties

Details

De klacht

De factuur van xs4all is een zooitje. De ene maand krijg je wel een overzicht van gemaakte belkosten, de andere maand tellen ze gewoon alles bij elkaar op.
Kortom je hebt geen overzicht van alles kosten.
Geklaagd dat ik dit niet pikte en graag een gespecificeerd factuur wilde.
Dit moest ik maar zelf narekenen zeiden ze en als het niet klopte moest ik maar een overzicht opsturen.
Alles nagerekend en het blijkt dat ze bij de datum van datum 1 tot datum 2 de gesprekskosten van datum 1 en datum 2 dubbel tellen.
Commentaar van hen is dat de computer geen fout maakt :-(
Het bijgeleverde csv-bestand konden ze niet lezen ?????

De oplossing

Ik wil het teveel betaalde geld terug en maandelijks een correcte factuur die te controleren is.

5 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer Holzken,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
  2. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer Holzken,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
  3. Auteur
    gerardweert
    Datum
    Factuur klopt nog steeds niks van. Ook niet van de vorige blijkbaar.
    Ze rommelen met de datum "van" en "tot" hoe het hen uitkomt.
    Duizendmaal excuses, maar daar koop ik niks voor.
  4. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer Holzken,

    De behandelaar van deze reactie van XS4all heeft u via een e-mail bericht geïnformeerd.

    Indien u nog vragen heeft kunt u reageren op deze mail van XS4all.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
  5. Auteur
    gerardweert
    Datum
    niks opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gerardweert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over XS4ALL?