Opgelost door XS4ALL: Onduidelijke product omschrijving en voorwaarden

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 253455
Gebruiker
tjnw2307
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Op 23-12-2016 heb ik een internet+tv abbonnement bij XS4All aangevraagd.
Deze is op 25-01-2017 aangesloten door de monteur.
Gisteren constateerde ik dat het onmogelijk blijkt om programma's terug te kijken op een tablet en/of smartphone. Op de website staat: "Kijk programma's waar en wanneer u wilt. Bij interactieve TV is live pauzeren, opnemen en uitzending gemist tot 2 dagen terug GRATIS inbegrepen."
Nergens word mij duidelijk dat het bovenstaande alléén geldt voor de TV ontvangers en dus NIET voor tablets en smartphones.
De slogan "kijk waar en wanneer u wilt" is dus gefundeerd op drijfzand, aangezien ik alléén thuis en alléén op mijn TV ontvanger kan pauzeren en terugkijken.
Desalniettemin; ik kan mijn contract volgens XS4All niet meer annuleren, omdat de 14 dagen bedenktijd zijn verstreken. Die gingen namelijk in op het moment dat ik mijn contact aanging (23-12)
Vind ik wat dubieus aangezien op de website van XS4All staat: "Deze abonnementen en apparatuur-aankopen zijn te annuleren binnen 14 dagen vanaf de dag dat u de overeenkomst van uw bestelling per e-mail of post hebt ontvangen, of vanaf de dag dat u de gekochte apparatuur hebt ontvangen."
Het vervelende is dat ik, doordat mijn verbinding pas sinds 25-01-2017 actief is, nooit eerder heb kunnen testen of alles naar behoren werkt.

Kan ik hier iets mee? Kan ik er écht niet onderuit?

De oplossing

Ik wil onder mijn contract uit.

1 reactie

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Wekema,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4ALL)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
tjnw2307
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen