Opgelost door XS4ALL: Onduidelijke product omschrijving en voorwaarden

sad Opgelost
tjnw2307

Op 23-12-2016 heb ik een internet+tv abbonnement bij XS4All aangevraagd.
Deze is op 25-01-2017 aangesloten door de monteur.
Gisteren constateerde ik dat het onmogelijk blijkt om programma's terug te kijken op een tablet en/of smartphone. Op de website staat: "Kijk programma's waar en wanneer u wilt. Bij interactieve TV is live pauzeren, opnemen en uitzending gemist tot 2 dagen terug GRATIS inbegrepen."
Nergens word mij duidelijk dat het bovenstaande alléén geldt voor de TV ontvangers en dus NIET voor tablets en smartphones.
De slogan "kijk waar en wanneer u wilt" is dus gefundeerd op drijfzand, aangezien ik alléén thuis en alléén op mijn TV ontvanger kan pauzeren en terugkijken.
Desalniettemin; ik kan mijn contract volgens XS4All niet meer annuleren, omdat de 14 dagen bedenktijd zijn verstreken. Die gingen namelijk in op het moment dat ik mijn contact aanging (23-12)
Vind ik wat dubieus aangezien op de website van XS4All staat: "Deze abonnementen en apparatuur-aankopen zijn te annuleren binnen 14 dagen vanaf de dag dat u de overeenkomst van uw bestelling per e-mail of post hebt ontvangen, of vanaf de dag dat u de gekochte apparatuur hebt ontvangen."
Het vervelende is dat ik, doordat mijn verbinding pas sinds 25-01-2017 actief is, nooit eerder heb kunnen testen of alles naar behoren werkt.

Kan ik hier iets mee? Kan ik er écht niet onderuit?

Ik wil onder mijn contract uit.

XS4ALL
    Geachte heer/mevrouw Wekema,

KPN Klantenreacties CMT (namens XS4ALL)

tjnw2307

Ook een klacht indienen over XS4ALL?