Opgelost door XS4ALL: Onterecht betaald voor extra diensten
Details
De klacht
Ik had alleen internet van XS4ALL en wilde op een gegeven moment foxsports, dit heb ik aangevraagd en heb dit eigenlijk onmiddellijk daarna geannuleerd, omdat ik me had bedacht. Dit was in oktober 2018. Nu zie ik dat ze dit ondanks de bevestiging van het annuleren op de mail ze dit abonnement hebben doorgezet. Ik heb hierover in oktober 2018 gebeld en het zou geannuleerd worden. Ik heb daarna niet meer op de Facturatie gelet, tot ik de laatste maanden steeds een prijsstijging zag. Ik heb hier nooit een tv ontvanger voor gekregen en heb dus nooit gebruik kunnen maken hiervan, maar wel elke maand 9,99 betaald. En nu betaal ik ook voor een tv ontvanger die ik nooit heb gekregen.De oplossing
Restitutie voor de betaalde diensten dienil op dezelfde dag dat ik het had besteld, ook heb geannuleerd.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.