Klacht XS4ALL: onterechte incasso

Klachtnummer
# 40611
Gebruiker
HV
Datum
3 reacties

Details

De klacht

158 euro afgeschreven via een machtiging terwijl ik GEEN klant ben van Xs4all!???
Ik ben aan het proberen om het geld terug te krijgen via mijn bank, maar kan het dat een bedrijf dit doet??

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vallen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
  2. Auteur
    HV
    Datum
    Mevrouw van KPN heeft idd gebeld, maar ze zijn nog in afwachting van antwoord van XC4all. Weet dus nog niet wat er aan de hand is.
  3. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vallen, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen