Klacht XS4ALL: Overstap service misleidend

Klachtnummer
# 24110
Gebruiker
AJ Groenevelt
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Overgestapt van upc naar xs4all met de overstapservice op 31-12-12. Wat blijkt nu ik er specifiek naar zoek is dat het tv abonnement niet opgezegd kan worden. Zoek je er naar op google.nl dan vind je talloze berichten van mensen die hier in trappen. Contact met de klantenservice van xs4all leverd je dit op: "XS4ALL is echter niet gemachtigd om televisieabonnementen op te zeggen. Hier wordt ook open over gecommuniceerd op de website." Ik heb uw bevestiging nagelezen en zie inderdaad dat dit niet staat vermeld. Kortom men geeft toe dat dit niet bevestigd wordt en toch wordt hier ook helemaal niets aan gedaan.

De oplossing

Uiteraard compensatie voor de onnodige betalingen aan UPC terwijl ik geen gebruik meer heb gemaakt van hun producten.

1 reactie

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Groenevelt,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen