Opgelost door XS4ALL: Package Account blijft 4 jaar actief

Cornelis Berger

Ik ben mantelzorger van een dame op leeftijd. Ik zag in haar bankafschriften dat ze bij KPN, internet en bellen heeft vanaf september 2008. Daarvoor had ze internet bij XS4ALL.
KPN zou de overstap helemaal regelen.
Nu blijkt dat haar emailadres bij XS4ALL al die jaren actief is gebleven waarvoor ze nu al 600 euro heeft betaald zonder dat ze dat wist. XS4ALL zegt dat ze brieven heeft gestuurd waar mevrouw niet op heeft gereageerd. Mevrouw is nu 76 jaar.
Intussen heeft XS4All haar voorwaarden veranderd en moet de klant zelf bellen om de Package Account aan te houden.
Mevrouw heeft nooit gebruik gemaakt van haar XS4ALL emailadres daar ze emailde met HCCnet .nl.
Als tegemoetkoming heeft XS4ALL aangeboden om een half jaar terug te betalen (100 euro). Ik vind dat dit bedrag niet in verhouding staat tot de 600 euro die mevrouw intussen heeft betaald. Ik heb daarom het aanbod afgeslagen.

Ik zou graag willen dat niet alleen KPN reageert maar dat XS4ALL met een bevredigende oplossing komt

XS4ALL
    Geachte heer Berger,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen waarover het gaat. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens xs4all)
    XS4ALL
    Geachte heer Berger,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Cornelis Berger
    KPN heeft telefonisch gereageerd . Men zou XS4ALL adviseren met mij contact op te nemen. Dit was alweer een week geleden maar tot op heden heeft XS4ALL nog niet gereageerd. KPN heeft mij een telefoonnummer gegeven maar het voicemailbericht is helaas verwijderd.
    XS4ALL
    Geachte heer Berger,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Cornelis Berger
    Ik heb geen contact gehad met XS4ALL. Alleen heeft iemand van de KPN mij gebeld en gezegd dat zij.contact gingen opnemen met XS4ALL om de klacht af te handelen maar er gebeurt niets
    XS4ALL
    Geachte heer Berger,De behandelaar van deze reactie doet navraag bij XS4all. Zodra zij een terugkoppeling heeft zal zij contact met u opnemen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Cornelis Berger
    ik hoop op een positieve afhandeling van deze klacht
    Cornelis Berger
    KPN/XS4ALL heeft toegezegd het gehele bedrag uit coulance terug te zullen betalen. We zijn daar uiteraard zeer tevreden over. Bedankt.

Cornelis Berger

Ook een klacht indienen over XS4ALL?