Opgelost door XS4ALL: Probleem afschuiven op KPN.
Details
Klacht
Dit is wel een hele aparte reactie.Toen ik bij telefonisch contact vermeldde dat zij een dochteronderneming van KPN zijn en ik verzocht of zij met KPN konden regelen dat opzegtermijn opgeschort zou moeten worden was dit NIET mogelijk omdat ze zogenaamd een zelfstandig bedrijf zijn en alleen maar gebruik maken van de lijnen van KPN. En nu ineens gaat KPN contact opnemen om mijn klacht te bespreken???
Verder vind ik het vreemd dat je pas 5 dagen voor oplevering weet dat er groot onderhoud gepleegd gaan worden en je nieuwe klanten gedwongen in een onmogelijke positie brengt door alleen maar te melden dat ze 2 tot 6 weken zonder internet kunnen komen te zitten. Dit hadden ze ook kunnen vermelden binnen de 2 weken bedenktijd en had ik gewoon kunnen annuleren. Nu hebben ze expres gewacht tot dat termijn verstreken was. KPN treft geen blaam. IK heb ZELF telefonisch contact gehad en zij hebben mijn opzegtermijn gelukkig kunnen opschorten tot 01-01-2016.
XS4all neemt geen verantwoording!
Gewenste oplossing
Nogmaals;Excuses voor het nieuwe klanten in een onmogelijk parket brengen zonder enig oplossing
aan te dragen en annulering van het hele pakket.
En hoe zit het met alle extra kosten die ik nu moet maken?
( Belkosten, verlengingskosten bij KPN zonder korting).
En nog maar niet te spreken over de extra tijd die dit me al allemaal heeft gekost.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.