Opgelost door XS4ALL: Probleem afschuiven op KPN.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 144007
Gebruiker
leeuwin1964
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Dit is wel een hele aparte reactie.
Toen ik bij telefonisch contact vermeldde dat zij een dochteronderneming van KPN zijn en ik verzocht of zij met KPN konden regelen dat opzegtermijn opgeschort zou moeten worden was dit NIET mogelijk omdat ze zogenaamd een zelfstandig bedrijf zijn en alleen maar gebruik maken van de lijnen van KPN. En nu ineens gaat KPN contact opnemen om mijn klacht te bespreken???
Verder vind ik het vreemd dat je pas 5 dagen voor oplevering weet dat er groot onderhoud gepleegd gaan worden en je nieuwe klanten gedwongen in een onmogelijke positie brengt door alleen maar te melden dat ze 2 tot 6 weken zonder internet kunnen komen te zitten. Dit hadden ze ook kunnen vermelden binnen de 2 weken bedenktijd en had ik gewoon kunnen annuleren. Nu hebben ze expres gewacht tot dat termijn verstreken was. KPN treft geen blaam. IK heb ZELF telefonisch contact gehad en zij hebben mijn opzegtermijn gelukkig kunnen opschorten tot 01-01-2016.
XS4all neemt geen verantwoording!

Gewenste oplossing

Nogmaals;
Excuses voor het nieuwe klanten in een onmogelijk parket brengen zonder enig oplossing
aan te dragen en annulering van het hele pakket.
En hoe zit het met alle extra kosten die ik nu moet maken?
( Belkosten, verlengingskosten bij KPN zonder korting).
En nog maar niet te spreken over de extra tijd die dit me al allemaal heeft gekost.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte mevrouw De Greef,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
  2. Auteur
    leeuwin1964
    Datum
    Ze vervallen nu in herhaling.
    Maar nog steeds geen enkele reactie met een echte oplossing.
  3. Auteur
    leeuwin1964
    Datum
    Xs4all heeft contact opgenomen en excuses aangeboden en alsnog toegestaan aanvraag nieuw abonnement te annuleren.
    Een en ander was inderdaad misgegaan in zowel informatieverstrekking alsmede in oplossingsgericht meedenken.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen