Klacht XS4ALL: Regelmatig internet en tv storing

Banderol#4812

Meer dan 20 jaar een abonnement bij XS4ALL en zeer tevreden over de service. Maar sinds enige tijd gaat het fout. Storing met internet/tv en men slaagt er niet in om dit te verhelpen. Regelmatig contact met de helpdesk gehad. Tussendoor helaas nog meer mis, zonder mijn toestemming is het contract met 12 maanden verlengd.

- Oorspronkelijke klacht van storing en de huidige status, de monteur heeft een draadje binnenin de telefoonaansluiting gemonteerd zonder stekker van 1 meter aangesloten naar de modem. Zou directer zijn voor verbetering van het signaal. Een paar dagen later belde de helpdesk om te informeren of storing opgelost was en daar het leek op. De helpdesk had ter compensatie de snelheid van de internet verhoogd omdat dit nog stabieler zou werken. Inmiddels blijkt er nog steeds storing te zijn en amateuristisch dat er een kabeltje direct vanuit het aansluitpunt naar de modem zit.

- 2 weken terug weer een email van XS4ALL met de melding dat m’n internetabonnement met 12 maanden is verlengt. Contact opgenomen dat dit niet de bedoeling kan zijn. Als antwoord werd mij verteld dat voor elke verandering een contract van 12 maanden is en dat ik het daar maar mee moest doen Dit gaf mij het gevoel dat ik gewoon werd afgescheept, ik heb nu eenmaal niets veranderd!

Kortom, Graag de internet en tv storing goed oplossen zonder improvisatie van een kabeltje, dus zoals het standaard hoort te zijn en het corrigeren van de ongevraagde contractverlenging.

De storing oplossen en correctie betreft ongevraagde contract verlenging.

XS4ALL
    Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

XS4ALL

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over XS4ALL?