Opgelost door XS4ALL: slecht internet terwijl er wel mogelijkheden zijn

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 334987
Gebruiker
H. Kleine
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds juni 2018 bij xs4all voor internet en telefoon.
Dit vanwege verhuizing naar buitengebied, waar ik gezien de slechte beschikbaarheid een goede provider wilde hebben.
De kwaliteit van de verbinding valt echter zwaar tegen. Valt ook regelmatig uit.

Mijn oude provider, KPN, biedt nu via 4G buitengebied een snelheid van 40Mbit/s aan voor een tarief waar ik bij u max. 14 Mbit/s heb.

Gelukkig valt xs4all onder KPN dus dacht ik; dat is mooi.geregeld.

Echter, tot mijn verbazing gaat xs4all dwars.
Zij bieden geen 4G en het contract moet ik maar uitdienen of afkopen.

Hoezo beste provider en klantvriendelijk?????

Graag de klantvriendelijke benadering waarmee xs4all zich profileert!!!

De oplossing

biedt 4g evt. via de moedermaatschappij KPN.

Alternatief geef abonnement vrij.

2 reacties

  1. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kleine,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens XS4ALL)

  2. Auteur
    H. Kleine
    Datum
    XS4all heeft snel gereageerd en de klacht keurig opgelost. Terecht de beste provider!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Kleine
Datum
Uiteindelijke oplossing
abonnement komt vrij.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen