Klacht XS4ALL: slechte televisie ontvangst

Klachtnummer
# 17513
Gebruiker
Anoniem
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Sedert enige tijd hebben wij gekozen voor televisie bij xs4all. Met internet van deze firma zijn wij zeer tevreden maar televisie is een drama.
Vaak stopt het beeld en het geluid, dat gaat gepaard met harde tikken en knallen.
Diverse malen gebeld met de helpdesk, goed bedoelde oplossingen die even later weer niets blijken te helpen. Het is vervelend om elke avond stekkers in en uit te moeten trekken!!!
Op een schriftelijke klacht wordt niet gereageerd!!
Help!!!

Gewenste oplossing

Ik wil een ongestoorde ontvangst van mijn televisie.
Volgens de laats gesproken helpdeskmedewerker ligt het aan de divolo,s ( de witte stekkers diew in het electrischnet gestoken zijn, het probleem is bekent maar hulp ho maar!!

2 reacties

  1. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  2. Auteur
    XS4ALL
    Datum
    Geachte heer Van der Veen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over XS4ALL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen