Klacht XS4ALL: sterkte Fritzbox modem

P. Schoneveld

Gewaarschuwd door de uitslag van een test van de consumentenbond heb ik met xs4all contact opgenomen over de kwaliteit van het huidige Fritzboxmodem. Deze zou verbeterd zijn en van de consumentenbondtest wist de medewerker niets. Mocht hij toch niet sterk genoeg zijn dan kon er altijd nog een versterker aangeschaft worden. Aangesloten op onze nieuwe woning bleek ook dit modem niet te voldoen en zijn we aan het inventariseren wat een versterker kost. Onze eerste indruk is dat er al snel 75 - 90 Euro voor moet worden neergeteld. Toch een flinke extra uitgave voor een abonnement van internet en bellen. Slecht voorgelicht en ik vraag me af of we voor Xs4all hadden gekozen als we dit geweten hadden.

Compensatie voor aanschaf versterker

XS4ALL
    Geachte heer/mevrouw Schoneveld,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT namens XS4all

Ook een klacht indienen over XS4ALL?