Opgelost door XS4ALL: te weinig retourdoos

JMV

onlangs had ik problemen met mijn internetverbinding, mijn modem kwam niet online. Na een troubleshoot werd er geconstateerd dat het modem niet meer goed was. Ondanks dat deze later toch weer online kwam heb ik netjes een nieuw modem ontvangen met het advies deze te vervangen.
Bij het modem kreeg ik een brief dat ik het oude modem in de (bijgeleverde) retourdoos moet terugzenden. er zit echter geen retourdoos zijn. en ze drijgen in de brief wel met een boete. Het zelfde heb ik eerder gehad met het vervangen van de TV ontvanger, ook hierbij had ik geen retourdoos ontvangen. Ik moet nu nog een tv-ontvangen en een modem terug sturen

genoeg retourdozen voor tv-ontvanger en modem of geen boete voor het niet terugsturen van de apperatuur.

XS4ALL
    Geachte heer/mevrouw De Vlieger,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens XS4all)
    retourdoos ontvangen

JMV

Ook een klacht indienen over XS4ALL?